Habbo teknik yardım çağrılarının çoğunluğu Cache, Flash veya Firewall sorunları ile bağlantılı

Sorunu gidermek için lütfen aşağıdaki adımları uygulayın. Gerekli talimatlar ve linkleri aşağıda bulabilirsiniz.

1.Tarayıcınızın önbelleğini / geçici internet dosyalarını temizleyin
2.Çoğu web tarayıcısı bilgisayarınızdaki oyun dosyaların geçici kopyalarını saklar. Cache / geçici internet dosyalarını temizleme birçok yükleme sorunlarını çözebilir.


İnternet tarayıcınızınönbelleğini temizlemek için aşağıda  hangi programı kullanıyorsanız üzerine tıklayarak öğrenebilirsiniz.


1.Flash ve Java Son sürüm güncellemesi


2.Her iki programın en son sürümü kaldırın ve yeniden yükleyin. Flash ve Java pek çok web sitesi ve oyunların işlevselliği açısından en önemli yazılımlardır.

  • Mevcut Flash Player'ınızı nasıl kaldıracağınızı öğrenmek için BURAYA tıklayın.
  • Flash Player'ınızı kontrol etmek için BURAYA tıklayın.
  • Java kontrol etmek için BURAYA tıklayın


1.Güvenlik Duvarı program veya donanımınızın bağlantıyı engellemediğinden emin olun.

2.Bazı Windows XP ve Vista sürümlerinde yer alan güvenlik duvarı yazılımı da bağlantıya engel olabilir. Eğer bu aşamaya kadarki adımlar yardımcı olmadıysa Firewall tercihlerini kontrol etmek için bilgisayarın sahibi ile görüşmeniz gerekiyor. Özellikle "Çocuk Kilidi" Habbo bağlantısını yapmak için bazı sorunlara neden olabilir.

3.Her ihtimale karşı Firewall /Güvenlik duvarı yazılım veya donanımının ayarlarını fabrika ayarlarına geri çevirmeniz gerekebilir.
Ayrıca birçok Router/Modem araçları da güvenlik duvarı gibi işlevlere sahiptir. Bu durumda güvenlik duvarı yazılımını devre dışı bırakmayı düşünebilirsiniz. Son olarak, Antivirus programınızı kontrol edin.

 

     Windows XP
     Windows Vista

Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir