Habbo'nun Ceza moderasyon sistemi hakkında bilgi!

İşleyen demir ışıldar diyoruz ve Habbo çalışanları olarak asla boş durmuyoruz... Gelmekte olan yeni özelliklerimizi size takdim etmek istiyoruz: yenilenmiş bir moderasyon sistemi Türk kullanıcıların denemesi ve pilot kullanımı için hazır!

 

Kademeli yaptırımlar

 Sin_t_tulo2.png

Eski moderasyondan en büyük farkı artık yaptırımların kademeli olması. Yeni Habbo’da her kural ihlalinde ceza / engellenme (ban) tablosu aşağıdaki gibi olacak:

  1. Kural ihlalinde Uyarı
  2. Kural ihlalinde 1 saat sessizlik
  3. Kural ihlalinde 1 saat sessizlik
  4. Kural ihlalinde 18 saat sessizlik
  5. Kural ihlalinde 7 gün engellenme (ban)
  6. Kural ihlalinde 30 günlük engellenme I
  7. Kural ihlalinde 30 günlük engellenme II
  8. Kural ihlalinde Süresiz engellenme

 

Bundan böyle  hangi kuralı ihlal etmiş olursanız olun her kural ihlalinde engellenme tablosunda bir adım ileri gideceksiniz, bu yüzden Hotel içerisinde adımlarınıza dikkat etseniz iyi olur - özellikle de engellenme tablosunda çok ileri gittiyseniz!

DİKKAT: Moderasyon ekibi eğer bir kural ihlalinin yeterince ciddi olduğunu görürlerse tablo dışına çıkarak daha ağır yaptırımlar uygulayabilirler! Habbo Way kurallarını incelemek için: http://www.habbo.com.tr/safety/habbo_way]. 

 

 Denenme süresi

Yaptırım uygulanan kullanıcılara 30-60 günlük deneme süreleri verilecek ve bu süre ceza bittiği anda başlayacak. Deneme süresi sona erdiğinde, kullanıcının bütün engellenme (ban) geçmişi temizlenecektir.

 

Eğer oyuncu şu cezalardan birini alırsa, 30 günlük deneme süresi uygulanacaktır:

• Uyarı

•   1 saat sessizlik

• 18 saat sessizlik

• 7 günlük engellenme

 

Eğer oyuncu şu cezalardan en az birini alırsa, 60 günlük deneme süresi uygulanacaktır:

•   30 günlük engellenme I

•   30 günlük engellenme II

 ikinci kez 30 günlük engellenme cezası aldıktan sonra bir daha herhangi bir kuralı ihlal eden Habbo sebebi ne olursa olsun Habbo'dan süresiz engellenecektir.

Ceza geçmişinizi ve kalan deneme sürenizi, ekranın sağ üst köşesindeki "Yardım" butonuna tıklayarak ve sonrasında "Ceza durumuma” giderek kolayca inceleyebilirsiniz.

 

Uygunsuz davranan kullanıcıyı bildirme

Kurallara uymayan bir kullanıcıyı ekranın sağ üst köşesindeki "Yardım" butonuna, ardından "uygunsuz davranan biri var" seçeneğine ve sizin durumunuza en uygun kategoriye tıklayarak bildirebilirsiniz. Sizi rahatsız eden durumlarla nasıl başa çıkacağınız hakkında daha detaylı bilgi için: https://www.habbo.com.tr/playing-habbo/help

 

Bundan böyle gönderilecek uygunsuz yardım taleplerine de yaptırım uygulanabilecek.

Kullanıcılarımıza en iyi moderasyon hizmetini sağlamak istiyoruz ve bunun için moderasyon ekibinin gerçek taleplere daha fazla vakit ayırabilmeleri gerekiyor. İşte bu sebepten gereksiz bildirim yüküyle moderasyon ekibimizi meşgul eden taleplere ceza uygulanacak. Uygunsuz ya da asılsız yardım talebi demek gevezelik, zorbalık ya da farklı amaçlar için yardım talep sistemini amacı dışında kullanmak demektir. Örneğin yol tıkayan bir oyuncuyu veya arkadaşlık listenizden çıkarmak istediğiniz birini bildirmeniz ceza almanıza sebep olabilir.

Daha ileriki zamanlarda, bir başkasına ya da kendisine bilerek zarar vermek isteyenleri bildirmeye devam edebileceksiniz ama unutmayın ki iyi bir sebebiniz olmaksızın üst üste yardım talebi göndermeniz halinde ceza alabilirsiniz.

 

Sebepsiz yere ceza aldım, ne yapabilirim?


Ceza aldığınız zaman, Otel'e girdiğinizde ekranınızda size güncel ban durumunuzu hatırlatan küçük bir pencere belirli aralıklarla açılacak. Bu küçük pencerede şu bilgiler olacak:


•   Son aldığınız cezanın başlama tarihi
•   Son cezanın sebebi
•   Kalan deneme günü sayısı
•   Alabileceğiniz bir sonraki ceza.

sanctionTR.PNG

Lütfen unutmayınız ki cezanız Büyük elçiler ya da Muhafızlar tarafından da verilmiş olabilir. Eğer hala aldığınız cezanın sebepsiz olduğunu düşünüyorsanız Müşteri Hizmetleriyle iletişime geçiniz.  [https://help.habbo.com.tr/home].

 

Muhafızlar ve Büyük Elçiler tarafından verilen cezalar da ceza tabloma işler mi?

Hayır. Ceza tablonuza sadece moderasyon ekibi tarafından verilen cezalar işlemektedir. 

 

Yardım butonunu kullanmadan Hotel Personeli ile nasıl iletişim kurabilir?

Hotel Personel üyelerine Hotel içerisindeki sohbetten doğrudan yazabilirsiniz. Lütfen Yardım talebi butonunu Hotel personeline ulaşmak için kullanmayınız çünkü bu araç sadece acil yardım gerektiren durumlar için vardır.

Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir