Habbo'dan e-posta alamama sorunu

Neden Habbo'dan e-posta gelmiyor?

Habboların bizim tarafımızdan e-posta alamamasının bir kaç sebebi olabilir. İşte burada en sık karşılaşılan durumlar ve atılabilecek adımlar:

Geçersiz e-posta adresi: Habbo hesabınıza bağlı olan e-posta adresinizin doğru olduğundan emin olun. Gerekirse hesap ayarlarınızda güncelleyin.

Doğrulanmamış e-posta adresi: Önemli bildirimleri ve haberleri almak için hesap ayarlarınızda e-posta adresinizi doğrulayın.

Listeleme-Aboneliği İptal Etme: Yanlışlıkla e-posta aboneliğimizden çıktıysanız, bu durumu tekrar gözden geçirin veya bizden e-posta almaya devam etmek için bizimle iletişime geçin.

SPAM olarak işaretlenen e-postalar: Şu adımları izleyin:

  • Spam dosyanızı kontrol edin.
  • E-postalarımızı "Spam Değil" olarak işaretleyin veya gelen kutunuza taşıyın.
  • Gelecekte filtrelemeyi önlemek için e-posta adresimizi (auto-contact@habbo.com) adres defterinize ekleyin.

Habbo'dan e-posta aldığımdan nasıl emin olabilirim?

E-postalarımızı aldığınızdan emin olmak için şu adımları uygulayın:

  1. E-posta adresinizi değiştirin: Hesap ayarlarınızda adresin geçerli ve güncel olduğundan emin olun.
  2. E-posta adresinizi doğrulayın: Hesap ayarlarınızdan e-postanızı doğrulama işlemini tamamlayın.
  3. İletişim tercihlerini kontrol edin: E-postalarımızı almak amaçlı doğru ayar yaptığınızdan emin olmak için ayarlarınıza tekrar bir göz atın.
  4. Bizi adres defterinizde kaydedin: E-posta adresimizi (auto-contact@habbo.com) kişilerinize eklemek, e-postalarımızın spam olarak işaretlenmesini veya istenmeyen klasörünüze düşmesini engelleyebilir.

Bu durumla ilgili daha fazla sorunuz var ise bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir