Habbo Ceza moderasyon sistemi

İşleyen demir ışıldar diyoruz ve Habbo çalışanları olarak asla boş durmuyoruz... Gelmekte olan yeni özelliklerimizi size takdim etmek istiyoruz: yenilenmiş ve gelişmiş moderasyon sistemi kullanım için hazır!

 

 Sin_t_tulo2.png

 

Kademeli yaptırımlar

Eski moderasyondan en büyük farkı artık yaptırımların kademeli olması. Yeni Habbo’da her kural ihlalinde ceza / engellenme (ban) tablosu aşağıdaki gibi olacak:

  1. Kural ihlalinde Uyarı
  2. Kural ihlalinde 1 saat sessizlik
  3. Kural ihlalinde 1 saat sessizlik
  4. Kural ihlalinde 18 saat sessizlik
  5. Kural ihlalinde 7 gün engellenme (ban)
  6. Kural ihlalinde 30 günlük engellenme I
  7. Kural ihlalinde 30 günlük engellenme II
  8. Kural ihlalinde Süresiz engellenme

Bundan böyle, hangi kuralı ihlal etmiş olursanız olun her kural ihlalinde engellenme tablosunda bir adım ileri gideceksiniz, bu yüzden Hotel içerisinde adımlarınıza dikkat etmek isteyebilirsiniz - özellikle de çok ileri seviyedeyseniz!

DİKKAT: Moderasyon ekibi eğer bir kural ihlalinin yeterince ciddi olduğunu görürlerse tablo dışına çıkarak daha ağır yaptırımlar uygulayabilirler! Habbo Way kurallarını incelemek için burayı tıklayın. 

Denenme süresi

Yaptırım uygulanan kullanıcılara 30-60 günlük deneme süreleri verilecek ve bu süre ceza bittiği anda başlayacak. Deneme süresi sona erdiğinde, kullanıcının bütün engellenme (ban) geçmişi temizlenecektir.

Eğer Habbolar şu cezalardan birini alırsa, 30 günlük deneme süresi uygulanacaktır:

  • Uyarı
  • 1 saatlik sessizlik
  • 18 saatlik sessizlik 
  • 7 günlük engelleme

Eğer Habbolar şu cezalardan en az birini alırsa, 60 günlük deneme süresi uygulanacaktır:

  • 30 günlük engellenme I
  • 30 günlük engellenme 2

 

Mecvut ceza durumu nereden kontrol edilir? 

Ceza geçmişinizi ve kalan deneme sürenizi, ekranın sağ alt köşesindeki dişli simgesine tıklayarak ve sonrasında "Ceza durumuma” giderek kolayca inceleyebilirsiniz.

Uygunsuz davranan kullanıcıyı bildirme

Uygunsuz bir davranışı bildirmek için bunu doğru yerden yapmanız gerekiyor. Örneğin, bir kullanıcının bir oda içerisinde söylediği şeyi bildirmek isterseniz bunu sohbet penceresinden yapabilirsiniz. Aynı zamanda uygunsuz davranışlarda bulunan Habbo'nun avatarına tıklayarak oradan da raporlayabilirsiniz. Bir odayı raporlamak isterseniz de bunu oda bilgileri sayfasından yapmanız gerekmektedir. Sizi rahatsız eden durumlarla nasıl başa çıkacağınız hakkında daha detaylı bilgi için burayı tıklayınız. 

Bundan böyle gönderilecek uygunsuz yardım taleplerine de yaptırım uygulanabilecek.

Kullanıcılarımıza en iyi moderasyon hizmetini sağlamak istiyoruz ve bunun için moderasyon ekibinin gerçek taleplere daha fazla vakit ayırabilmeleri gerekiyor. İşte bu sebepten gereksiz bildirim yüküyle moderasyon ekibimizi meşgul eden taleplere ceza uygulanacak. Uygunsuz ya da asılsız yardım talebi demek gevezelik, zorbalık ya da farklı amaçlar için yardım talep sistemini amacı dışında kullanmak demektir, bu da cezalandırılır.  Örneğin yol tıkayan bir oyuncuyu veya arkadaşlık listenizden çıkarmak istediğiniz birini bildirmeniz ceza almanıza sebep olabilir. Daha ileriki zamanlarda, bir başkasına ya da kendisine bilerek zarar vermek isteyenleri bildirmeye devam edebileceksiniz ama unutmayın ki iyi bir sebebiniz olmaksızın üst üste yardım talebi göndermeniz halinde ceza alabilirsiniz.

Sebepsiz yere ceza aldım, ne yapabilirim?

 

Yanlış olduğunu düşündüğünüz bir yaptırıma itiraz etmek için lütfen hotelin yardım sayfasını ziyaret edin ve oradan bir yardım isteği gönderin. 

Lütfen unutmayınız ki cezanız Büyük elçiler tarafından da verilmiş olabilir.

Büyük Elçiler tarafından verilen cezalar da ceza tabloma işler mi?

Hayır. Ceza tablonuza sadece moderasyon ekibi tarafından verilen cezalar işlemektedir. 

Yardım butonunu kullanmadan Hotel Personeli ile nasıl iletişim kurabilir?

Hotel Personel üyelerine Hotel içerisindeki sohbetten doğrudan yazabilirsiniz. Lütfen Yardım talebi butonunu Hotel personeline ulaşmak için kullanmayınız çünkü bu araç sadece acil yardım gerektiren durumlar için vardır.

 

 

 

 

 

Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir