Erişim sorunları

Yeni parola/ şifremin bana gönderilmesini nasıl sağlayabilirim?

Şifrenizi kaybettiyseniz veya unuttuysanız ve yenisine ihtiyacınız varsa, şunları yapın: giriş yaparken e-posta adresinizi girin ancak şifre alanını boş bırakın. Giriş yapmayı denedikten sonra, size tek kullanımlık giriş kodu gönderilecektir. Hesabınıza erişmek için sonraki ekrana bu kodu girin. (Erişim sağladıktan sonra şifrenizi unutmayacapınız bir şey ile değiştirin)

Eğer Habbo’ya giriş yapamıyorsam ne yapmalıyım?

Habbo'ya giriş yapamamanızın bazı sebepleri olabilir. Örneğin;

  • Engellenmiş olabilirsin - Eğer durum buysa, oyuna girmek isterken karşınıza neden yasaklandığınızla ilgili bir mesaj çıkacaktır. 
  • Out Of Memory mesajı - Cihazınızı yeniden başlatmayı deneyin. Ayrıca, Habbo oynamaya çalışırken aynı anda çok fazla sayfanın açık olmdığından da emin olunuz. 
  • Güvenlik duvarları - Bilgisayarınızda veya ağ üzerinde çalışan bir güvenlik duvarı varsa ve Habbo kullanabilmeniz için gerekli portlar açık değilse sorun yaşayabilirsiniz.
  • Güvenlik ayarları - Sistem güvenlik ayarlarınız veya tarayıcınız Habbo erişimini engelleyebilir. Habbo oynamak için kullandığınız cihaza bağlı olarak, bunlar ebeveyn güvenlik modunu, güvenlik duvarlarını ve tarayıcı eklentilerini içerebilir. Bu durumda Sistem yöneticinize veya ebeveynlerinize başvurun ve habbo.com.tr adresine erişim izni vermelerini isteyin. 
  • Çerezler - Habbo oynamak için Google Chrome, Firefox veya Safari gibi bir internet tarayıcısı kullanıyorsanız, İSS'niz sitemizin eski bir kopyasını sunucularında tutuyor olabilir. Bu konuda yapabileceğimiz pek bir şey yok, ancak genellikle birkaç saat içinde güncellenir.
  • Bağlantı Kesilmesi – Sürekli olarak bağlantınız kesildi mesajı alıyorsanız bunun anlamı bilgisayarınız ile Habbo arasındaki bağlantıda sorun olduğudur. Bazen yürüyebilir ve konuşabilirsiniz fakat Habbodaki bazı kısımlar çalışmayabilir (Navigasyon gibi). Ctrl-R veya F5 tuşlarına basarak yeniden deneyin. Bazen, çok kullancıılı popüler bir ISS kullanıyorsanız, bağlantıyı daha sık kesebilirsiniz. Son olarak, Arkadaş Listeniz gerçekten çok uzunsa, artık konuşmadığınız bazı kişileri kaldırmak iyi bir fikir olabilir.
  • Script Hataları – Bazen tarayıcınızın önbelleğini temizlemek bağlantı sorunlarına yardımcı olabilir. Bunu çoğu tarayıcıda kolayca yapabilirsiniz. Önbelleğinizi nasıl temizleyeceğinizi öğrenmek için tarayıcınızın yardım bölümüne bakın.
  • Bağlanamamak – Email adresinizi ve şifrenizi girdiğiniz halde sürekli !bağlanıyor! yazızı ile karşılaşıyor fakat en sonunda 'bağlanamadı' cevabını mı alıyorsunuz? Otele en son girdiğinizde girişe  izin verilmediğini söyleyen bir pop-up aldıysanız, Habbo'nuz yasaklandı ve bu yüzden içeri giremezsiniz demektir. Kullandığınız cihazı Habbo oynayan başka biri ile paylaşıyorsanız, bu cihazın erişimi IP engeli ile yasaklamış olabilir. Durumun bu olup olmadığını öğrenmek için Habbo Yardım Aracı'nı kullanarak bir yardım isteği gönderebilirsiniz.       
  • Bellek hatası / Out Of Memory Alert – Habbo Otel de birçok grafik uygulaması çalışmaktadır. Bu uygulamaları bilgisayarınız kaldırmıyor olabilir. Aynı anda bilgisayarınızda çalışan diğer programları kapatıp yeniden deneyin. Gerekirse Bilgisayarı yeniden başlatın.
Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir