Hesap yardım aracını nasıl kullanırım?

Habbo Müşteri Hizmetleri yoluyla buradan: https://help.habbo.com.tr/anonymous_requests/new bize ulaştığınız zaman, karşınıza çıkan seçenekler arasından sorunuzu tanımlayan başlığı seçmeniz gerekiyor. Unutmayın ki doğru seçeneği seçmeniz daha hızlı yardım almanızı sağlayacaktır!

Eğer, Bildiri gönder aracını kullanarak Habbo Müşteri Hizmetleri ile ilk defa temas kuruyorsanız e-posta adresinizin doğrulanması istenecektir. Bu yüzden lütfen İletişim bilgilerinize doğru e-posta adresinizi yazdığınızdan emin olun!


Yapmanız gereken ilk şey ana sayfadaki arama butonundan yardım almak istediğiniz konuyu aratmaktır. Sormak istediğiniz sorunuza en hızlı yanıtı Sık Sorulan Sorular (S.S.S) sayfamızı ziyaret edip arama kutusunu kullanarak karşınıza çıkan konu başlıklarına bakarak bulabilirsiniz. Böylece bizim cevap vermemizi beklemeniz gerekmez! 

 Cevap Sık Sorulan Sorular (S.S.S) sayfamızda değilse, siz "Talep Gönder" butonuna tıklayarak Habbo Müşteri Hizmetlerine soru bildirisi gönderebilirsiniz.  Her bir e-posta için bir bildiri numarası verilmektedir. Aynı konu hakkında birden fazla istek göndermeniz halinde cevap alma süreniz uzayabilir. Size gönderdiğimiz cevap yeterli gelmez veya daha fazla bilgi isterseniz, size gönderdiğimiz maile cevap yazabilir veya ‘’Devam eden bildirilerim’’ sayfasından yeniden iletişime geçebilirsiniz.  Gelelim bildirinizi oluştururken karşınıza çıkacak seçeneklere. Eh, doğru seçenekleri seçmek oldukça kolay.  ‘’Konuşmak istediğim Konu’’ başlığı altında bulunan seçeneklerden sadece doğru olanı seçin ve tanım kısmına detayları yazarak alanları doldurun.

 ‘’Konuşmak istediğim Konu’’:

Habbo kredi satın alma ile ilgili bir sorun:  Eğer kredi / banka kartı, SMS veya başka bir yöntemle kredi almış ve Sık Sorulan Sorular (S.S.S) sayfamızda konu ile ilgili bir bilgi bulamadıysanız bu seçeneği seçin.

Şifre ve hesap erişim sorunları: Eğer Habbo parolanız ile ilgili sorun yaşıyorsanız veya hesabınıza giriş yapamıyorsanız ve kendiniz şifrenizi değiştiremiyorsanız bu kategoriyi seçmeniz gerekiyor.

Ban / takas kilidi/ sessizlik yasakları: Eğer hesabınız 7 gün ve üzeri bu cezalardan birini aldıysa lütfen bu kategoriyi seçiniz. 18 saatlık cezalar için yazarsanız muhtemeln bizden geri dönüş alana kadar ceza süreniz sona ermiş olur. Lütfen daha önce hesap açma talebinizi reddettiysek tekrar yasağın kaldırılmasını istemekten kaçının. Konu ile ilgili daha detaylı bilgi için şu yazımıza da göz atmak isteyebilirsiniz: Neden yasaklanmış veya sessizleştirilmiş olabilirim?

Hesabım / Çocuğumun hesabı ele geçirildi: Eğer hesabınıza başkası tarafından ulaşıldığını düşünüyor ve acilen parolanızı değiştirmek istiyorsanız buradan nasıl yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Eğer mobileriniz veya kredilerinizi kaybettiyseniz, bu yazıyı okuyabilirsiniz; bazı mobilerim çalınmış/kayıp olmuş. Ne yapabilirim? 

Habbo’da teknik bir sorun: Eğer Habbo ile ilgili teknik sorun yaşıyorsanız, o zaman bu seçeneği seçin.

Sahte Habbo web sitesi veya Habbo "Retro" Rapor etmek:  Eğer sahte bir Habbo Otel sayfası ile karşılaştıysanız veya ücretsiz Habbo kredi veya mobi gibi teklifler sunan web sitesi fark ettiyseniz lütfen bu seçeneği kullanarak bizimle irtibata geçiniz.

Habbo ile iyi bir fikrimi paylaşmak istiyorum: Habbo Otelimizi daha havalı yapmak için bazı fikirleriniz var ise mobiler veya diğer ürünler ile ilgili paylaşmak istediğiniz fikirleriniz var ise bu seçeneği kullanarak bizimle irtibata geçebilirsiniz. Birçok fikir önerisi aldığımız için bildirileri ayrı ayrı yanıtlamak mümkün değildir, ancak ilgili kişilere iletilecektir!

Reklam / Pazarlama önerisi veya sorgu: Habbo ile iş ortaklığı, reklam veya diğer ortaklıklar hakkında konuşmak istiyorsanız bu seçeneği seçiniz. Eğer bir Habbo iseniz lütfen bu seçeneği kullanarak istek göndermeyiniz.

İş başvurusu: Eğer Habbo’da çalışmakla ilgileniyorsanız lütfen bu kategoriyi seçiniz.

İsim  Değiştirme:  Habbo’da isim değişikliği talebinde bulunmak için bu kategoriyi seçiniz.

Hesap silme/iptal: Eğer Habbo hesabınızı kapatmak istiyorsanız bu kategoriyi seçmeniz gerekmektedir. Hesap sahibi olduğunuzu doğrulamak için sizden bazı bilgiler istenebileceğini unutmayın. Hesabınızı silmenin daha kolay yolu ise oyundayken yardım penceresini açın ve 'hesap verileri' kısmından hesap silme başvurunuzu yapın. 

 

zorbalık/dolandırıcılık raporlama: Zorbalıık veya dolandırıcılık raporlamalarınız öncelikli olarak otel içindeki aracı kullanın. Eğer konu ile ilgili daha daha fazla açıklama veya inceleme yapılması gerektiğini düşünüyorsanız lütfen bu kategoriyi seçin.   

Lütfen unutmayınız: Habbo Müşteri Hizmetleri Pazartesiden Cumaya ve haftasonu bazı saatlerde hizmet vermektedir. Sizlere hızlı bir şekilde cevap verebilmek için elimizden geleni yapıyoruz. Gönderdiğiniz taleplere verilen cevap kayıtlı olduğunuz e-posta adresine gelecektir. Sizden istenen sorulara eksiksiz cevap vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder
Bir Zendesk Hizmetidir